Ervaren vliegtuigreizigers hebben ons geadviseerd om ONLINE in te checken.
Dat scheelt wachttijd in de rij op Schiphol, je kunt je eigen zitplaats in het vliegtuig kiezen en je hebt minder stress.
Vooral dat laatste spreekt ons wel aan, want we vinden de hele onderneming al spannend genoeg.
De ervaren vliegtuigreizigers verzekerden ons dat ONLINE inchecken een fluitje van een cent is.
Onder het genot van een kopje (hollandse) koffie loggen we in op ONLINEinchecken.nl
We kiezen KLM, vullen het vluchtnummer en boekingsnummer in.
Klikken op doorgaan en onze namen verschijnen al in beeld.
Dat gaat lekker snel.Dat vindt KLM ook:
Geachte passagier,
U bent bijna klaar! Nog een paar stappen en u bent klaar voor vertrek.
We klikken op inchecken.
En dan stagneert de boel.
De KLM excuseert zich maar er is een fout opgetreden.
Eerst denken we nog dat de fout bij ons ligt, proberen het nog eens en nog eens (de koffie is inmiddels koud) en zijn inmiddels zo gestresst dat we besluiten het op een later tijdstip nog eens te proberen.
's Middags bij een kopje Zuid Afrikaanse rooibosthee is het ONLINE inchecken ineens een fluitje van een cent.
De fout lag dus niet bij ons, maar bij KLM of....... was het de invloed van de Afrikaanse rooibosthee?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten